hallooo!!! - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van dennis heuvel - WaarBenJij.nu hallooo!!! - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van dennis heuvel - WaarBenJij.nu

hallooo!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg dennis

30 April 2006 | Nederland, Kortenhoef

halloo allemaal,

jullie zullen wel denken wat is dit nu weer?? nou dit word mijn dagboek voor de 3 maanden dat ik in spanje zit dus wil jij weten wat voor een avonturen ik allemaal meemaak dan kijk je gewoon even op mijn profiel site......
veel plezier deze drie maanden en ik zou het leuk vinden als jullie mij ook berichtjes sturen als ik daar zit!!!

tot in september!!

greetzz.... dennis

  • 30 April 2006 - 21:54

    Mark:

    Wat is dit nu weer? :P

    Lachen man! Kom nog wel een keer langs in Espanol!

  • 01 Mei 2006 - 13:19

    Maris:

    Hey Mop,

    wat leuk dat je een site bij gaat houden..zo kan ik je tenminste een beetje volgen:P haha!
    heel veel plezier alvast!
    dikke kus Maris

  • 01 Mei 2006 - 17:32

    Matthijs:

    Kerel, we zijn benieuwd naar je verhalen!
    Hasta la vista!

  • 02 Mei 2006 - 15:46

    Maxime:

    Heee lieverd:)

    Nou, ik ga het bıj houden hoor!! Van mij zul je nog wel wat gaan horen!! Ga je toch wel missen..whahah!!
    Kusje xx Max

  • 02 Mei 2006 - 16:15

    Selma:

    hey dennis,

    en al aan t aftellen.... tis nu echt bijna...
    al beetje zin in!! Ik wel kan niet wachten!!! normaal zat ik er nu al, maarja ik kom 28ste naar spanje tijdens jullie cursus..
    het wordt iniedergeval superleuk!!!
    tot gauw, liefs selma

  • 04 Mei 2006 - 20:28

    Monica:

    ik ga cker je site checken! en wil je een beetje mijn taak op je nemen om op suus te passen:P kusje ga je missen moos

  • 07 Mei 2006 - 12:42

    Maaike:

    hoi lieverd,
    ik wist niet eens dat je weg ging(A)
    wat ben je er aan t doen? ik kom ook net pas terug van vakantie! heerlijk:D
    veel plezier daar!
    kusje

  • 07 Mei 2006 - 12:42

    Maaike:

    hoi lieverd,
    ik wist niet eens dat je weg ging(A)
    wat ben je er aan t doen? ik kom ook net pas terug van vakantie! heerlijk:D
    veel plezier daar!
    kusje

  • 08 Mei 2006 - 10:48

    Suzy:

    hey er hoeft helmaal niemand op mij te passen hoor.!!!!!! kan het heel goed zelf.. hoop ik!! ik ga wel op jou passen! x

  • 08 Mei 2006 - 12:06

    Gabrielle:

    vind het echt leuk zo'n site.. veel plezier en lkkr bruin worden.. en leuke dingen mee nemen he voor ons allemaal:P:P hahaha.. kusjes

  • 08 Mei 2006 - 16:36

    Lorr:

    Ej Sweety,
    Echt leuk dat we je zo toch een beetje kunnen volgen! Ik hoop dat je t daar super gaat hebben.

    kus And Have Fun..! Lorr

  • 08 Mei 2006 - 16:49

    Josee:

    Heej Dennis..
    Alvast heel veel plezier daar he!
    Groetjes xxx José

  • 14 Mei 2006 - 13:23

    Marloes:

    Haai mopp,
    ookal spreek ik je toch nog wel.. alvast heel veel plezier :D Leuk deze site btw (: .
    Kuss, Marloes

  • 23 Mei 2006 - 09:38

    Brigit:

    hej dennis! ik wilde je even veel plezier wensen daar! en niet te veel zuipen he!

    xxx brigit

  • 25 Mei 2006 - 18:49

    Suus:

    Tot ziens, tot ziens, stuur nog eens een kaartje, kom een keertje langs. Tot ziens, tot ziens het beste en de groeten, kom een keertje langs of pak de telefoon. Lieve Dennis, heel veel plezier in Spanje. Maak er een leuke, leerzame tijd van! Ik let wel op je zussie. xxx

  • 26 Mei 2006 - 09:21

    Ivy:

    Hee Dennis,collega!heel veel plezier daar enne tot over een maandje op Pinar!
    Kus Ivy

  • 27 Mei 2006 - 19:46

    Carina:

    eey den hoe is het daar?
    lekker weer zeker je hebt ons achtergelaten in het koude kikkerlandje :( ;)
    hah nou veel plezier
    dikke kuss Carina

  • 31 Mei 2006 - 16:42

    Yvonne:

    hoi dennis hoe gaat het. nog steeds mooi weer daar? Hier nog steeds koud en regenachtig.
    Ben je al op de camping aan het werk.

    Veel plezier ent tot horens.

    XXX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis

HEEEY FRIENDS AND FAMILY, aankomende zomer welteverstaan juni, juli en augustus zit deze jongen in het zonnige SPANJE om precies te zijn in blanes op camping el pinar...!!! voor de mensen die willen weten wat ik allemaal doe heb ik deze site.... dus veeel plezier met mijn verhalen en avonturen en tot 1 of 2 september wanneer ik weer terug kom!!!! laat ook leuke berichtjes achter please!!! greetzz..... dennis

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8958

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: